Bortskämd på jobbet!

Här kan man snacka om att man blir bortskämd till 1000. Nyss kom en kille från ett av våra finansbolag och gav mig en julklapp. Var lite lätt uppe i varv och kanske inte så värst trevlig! FÖRLÅT!


Snacka om att man kan få ångest här på jobbet. Jag har som det ser ut just nu fått minst 4 julklappar. Det började med ett stort silvrigt paket som innehöll en parkasjacka med företagets logga på bröstet, där efter hade vi julklappsbyte och då vart det en vinare, sen kom det ett kilo kola och nu detta paket som innehöll ett presentkort på SF's biografer för två personer.

Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

Oj vilken rolig julklapp med presentkort på SF :D Vi är ett stort företag och många som jobbar "åt" oss och tjänar pengar så de är ju så klart att vi får presenter hehe

2007-12-21 @ 11:53:36
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Jessica

Vad roligt för dig gumman, vi fick choklad i år...

*kram*

2007-12-21 @ 18:21:44
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se
Postat av: Björn

Vad kul för dig, själv har jag mest delat ut julklappar iår :) men vi fick ju choklad av transcom (jag äter inte godis hehe) och sen 2 biobiljetter av Tele2 så det var perfekt så har biodejt i mellandagarna i sthlm :) sen en jävla massa godis av Tele2 också såklart men det har jag ju ingen nytta :)

Tack igen för julkortet, väldigt sött av er...kram.

2007-12-21 @ 19:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0