1 KG Kola

Idag fick jag min julklapp från bemanningsföretaget jag arbetar för. Ett kilo kola i en potatissäcks liknande påse. Då jag anser det lite roligare med bilder på bloggen (vilket inte märkts så mycket på sista tiden...) så började jag leta runt och på mitt första försök så dyker denna bild upp.


image113

Min säck med kola!

Gissa vem som kommer ansöka om att få bli "Julgris 2007" hemma. Igår kom nämligen svärmor över med en ask "skumma tomtar". Jag vet ju hur det fungerar när det finns godis lättillgängligt hemma...



Veronica


Kommentarer
Postat av: Björn

Det var snällt, Transcom bjöd ju på en ask med chokladpraliner...kul för oss som inte äter godis...men men det blir ju julklapp till nån annan :)

2007-12-19 @ 19:07:58
Postat av: F R i D A

I know the feeling. Fick en ask finfin choklad från jobbet och JA, jag har redan varit och nallat på den... *skäms* =)

2007-12-21 @ 10:40:08
URL: http://lillafridas.blogg.se/
Postat av: Jessica

Min ask står orörd...lite störande att jag inte kan vara med i toppstriden för julgris -07 så jag får gå in stenhårt för titeln -08 istället :p

2007-12-21 @ 18:25:51
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0