Hur knäpp får man bli?

Hur knäpp får man bli? Jag ringde för en stund sedan till min far (med mitt jobb nummer som jag i efterhand kom på att jag inte gett honom ännu) och är så där super glad i hågen är jag och slänger ur mig "Heeeeeeeej, det är din far!!!" Han lät så där lagom frågandes men kände i alla fall igen min röst så vi båda började skratta varpå min fars nästa kommentar blev "Det vore ju lite äckligt om du var min far?" Är detta ett tecken på att man är helt lost i andra uppgifter man tagit sig an? 

Till en annan rolig incident som hände under morgonen...
Stod i duschen som vanligt och hade precis blött ner håret och *poff* så blev det helt kolsvart i badrummet. Jahapp what to do... Min första tanke slutade i ren panik när jag insåg att elen förmodligen hade gått och att jag med andra ord inte skulle kunna föna och platta håret. För er som känner mig så vet ni att min plattång går varm minst en gång om dagen. Jag avskyr verkligen mitt krulliga hår! Så upp ur badet och det var nog bara ett mirakel att jag inte drutta på röven eftersom jag "vattnat" hela badrumsgolvet. Ut i hallen dyblöt och försöker knäppa på första bästa lampa. Funka inge vidare så bort mot el-skåpet för att se om det blivit överbelastat i hemmet eller dyl. men nix. Så det var bara att inse att jag kommer ha krulligt hår hela vägen till bussen och halva dagen till jobbet. Men som tur va så hade vi ström på jobbet så nu har man lagom plattat håret lite så där halvtaskigt. Men va fan det är inte SUPER krulligt i alla fall. 

Hur kommer det sig att dem som har rakt hår vill ha lockigt och tvärs om? Varför kan man aldrig vara nöjd med det man har? Är detta ett typiskt tjejfenomen? 

Idag fyller även baby år, så SUPER grattis på honom!!! Har ringt min familj och de lutar åt att dem har möjlighet att komma över till kvällen även min kära mor som bor i en stad intill den jag bor i. Så hoppas att mitt hjärta skall bli lite glad över att han får lite besök. Han var nämligen inställd på att ingen skulle komma eller ringa och säga grattis. Men tji fick han! Så min dag kommer gå åt till att PANIK handla kakor etc. samt PANIK dammsuga lägenheten. 

image43


Hjärtat har redan fått några presenter i förskott som bestod av ett par nya träningsbyxor och en Mp3-spelare av märket Creative Zen. Testade denna minispelare under gårdagen och hörlurarna var väl inte de ?skönaste? men det var bra ljud i spelaren vilket var en av mina farhågor till att det inte skulle vara. Så nu skall vi bara byta ut hörlurarna till något bättre. Kommer även att bli en tatuering i form av en tribal på hans arm. En så kallad 30-års kris som han själv vill kalla det. Men tror det kommer passa honom bra. 

När vi ändå köpte denna lilla spelare passade jag på att köpa en till mig själv och vi kunde ju inte ha samma färg på dem då vi säkert skulle ta fel och så skulle det sluta med att det poppades "jugge musik" ur lurarna på min spelare och en massa "dunka dunka låtar" på den älsklingen får med sig. Så de färgerna som fanns var svart och rosa och inte var det Robert som tog den rosa i alla fall. Så nu har jag en plastig Barbie-rosa Mp3-spelare.

Veronica

Kommentarer
Postat av: Nadja

Haha jagt läste att de var 10,000 utan ström i morse så du var inte ensam ;) Hoppas du kom ihåg att gratta Robert från mig! (noak hälsar oxå grattis! ) ses imorgon!!

2007-08-29 @ 18:53:11
URL: http://sweetladysoul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0