Crazy day

Hem kom vi i går... Dock med nöd och näppe. Folk måste trott att vi var galna när vi började packa in saker i bilen så man knappt såg ut genom rutorna. Att vi sedan fick plats var ju minst sagt ett mirakel. Dock fick vi plats på ett icke så lagligt vis men det är en annan historia. Dock saknades skrivbordet som Mirella önskade sig och efter förfrågan så visade det sig att det skulle komma in i morgon. Just my luck, eller ja egentligen hela familjens då vi alla verkar vara förföljda med en hel del otur. Så blir en sväng till IKEA idag också, dock blir det nog utan mig men det är nog bäst så. Man släpper inte gärna lös mig i en IKEA butik då jag definitivt är iklädd mina spenderar byxor och har den där skarpaste och snilligaste hjärnan för att hitta bra lösningar och ännu mer möbler att stoppa i vårt hem. 

Skulle vilja fixa till mina naglar. Stärka dem och ge dem en lite fräschare look med fransk manikyr. Är så snyggt med naglar som ser välvårdade ut. Har under en period försökt att få dem att sluta klyva sig. Har väl gått både upp och ner. Har försökt med allt från vitaminer till stärkande lack för x antal kronor. Inget av detta vart så där bra som jag själv önskat. Kanske är det jag som är kräsen?! Har alltid haft starka naglar till dess att jag jobbade som städare och förstörde dem helt med olika medel och kemikalier. Men nu när man har kontorsjobb igen så vore det ju lägligt att piffa till dem. Någon som känner till ett ställe värt att gå till i Eskilstuna så kan ni väl hojta till?

image34


Veronica

Kommentarer
Postat av: Nadja

Hur kommer de sig att man alltid åker olagligt när man åker från Ikea? *skrattar*
Den bästa nageltjosan jobbar på Sussies Hairteam, lååång väntetid (3-4 veckor tror jag) men bäst!

2007-08-09 @ 10:23:23
URL: http://sweetladysoul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0