Bad morning...

Morgonen kanske inte började allt för bra. Startade med att jag fick vänta på x antal tunnelbane tåg innan det ens gick att klämma in sig i ett. Kommer till Danderyd och då finns där ingen hubb att koppla in sig på. Så i skrivande stund har jag inget internet. Så här sitter jag och äter frukost och läser punkt SE. 

Såg på tal om inget en i-Pod Shuffle i Metro på vägen hit. En som var designad i guld och gud vet hur många diamanter denna sak hade. denna lilla drömm kostar 248.000 Norska kronor. Här följer en bild på kreationen.



Hittade även en som var gjord i enbart guld. Den kostar bara 130.000 kronor.



Måste säga att det bästa som har hänt mig under föregående vecka var att mina favoritjeans blivit för små. Eller bästa och bästa... Men har varit ute och traskat en hel del med Älsklingen, börjat äta mer hälsosam mat och tränat. I går var vi tillexempel ute och gick förbi musikskolan i min hemstad. Har aldrig varit där borta. Gick även genom ett villaområde där jag skulle kunna tänka mig att bo den dagen man väl skaffar hus. Men som det är just nu så trivs jag där jag är. Idag skall vi efter arbetet ner till gymmet och ta ett pass.

Veronica

Kommentarer
Postat av: Nadja

Ah så skriver du inte att du mötte mig...dååååligt *asg* Som tröst får du köpte den där Ipoden med diamanter, tack!

2007-08-21 @ 11:32:11
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: F R i D A

TACK!!!

2007-08-22 @ 15:38:49
URL: http://lillafridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0